tröttis

nu är klockan 02.15...
iallafall den som sitter på väggen här hemma...
Har pluggat som besatt hela dagen (nästan) och senare delen av kvällen...
Fick trevligt besök av johanna och jayjay...
bullar kaffe och skratt!
När dom gick fortsatte jag att plugga och nu, kl 02.16... har jag insett mina begränsningar och ger upp..
'Ska validera vård och omsorg imorrn.. få se hur det går..'SE ska jag sova lite, packa städa och fixa en massa..
Vad vi ska göra berättar jag lite senare idag, för nu ser jag dubbelt!
Och det trots mina nya brillor  8-)
Sååå..
Natti natti puss bye zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......

Kommentarer
Postat av: Dan

Jag tycker att du är jätte duktig! Älskar dig

2009-05-20 @ 02:20:54
URL: http://plyschkadaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0