vilken dag!

Morgonen startade med att nelli väcke oss runt 9.
Eftersom jag såver så dåligt och sömnkontot ligger på fett minus fick Dan gå upp med henne.
Klev iallafall upp kort därefter och möttes av luvan i ena soffan och Gabbe i andra medans nelli kuta runt med en boll.
Knatade ner i tvättstugan och hämtade upp tvätten.
sen dukade jag fram en brakfrukost och alla satte sig ner och åt.
Gabbe packade sina prylar och mötte upp klinga.
jag vek tvätt och packade åt tuva, Hon skulle till mormor.
Dan duschade och badade barn. jag klädde och piffade till dom.
efter en stund somnade nelli och vi fick duscha och så.
gick in till nelli som sussade sött.
La mig i sängen och toksomnade.
Vaknade av att dan stormade in och berättade att han klarat ngn låt på guitarhero...
Somande om och vaknade lite senare.
gick upp. plockade iordning sista grejerna åt tuva.
Hoppade in i bilen ch åkte för att hämta Lisa.
sen åkte vi till 7 eleven och köpte kaffe och brownies.

vidare till e.tuna för att möta pappsen och lämna dom äldsta tjejerna.
vart ett varv på tunapark. sen in i bilen.
väl inne i bilen ser jag tuvas klädväska stå ensam i framsätet.
Fick tag på pappsenoch åkte iväg halvvägs till flen för att lämna den.
Sen bar det av hemåt. stannade på icamaxi för att handla lite och då vart det andra planer.
vart hembjudna till svärisarna i sura för lite grillning!
Mys!

Så vi åkte dit. Nelli busde som besatt med farfar , pappa Dan och vovven Dobby medans jag och Anita drack vin och snackade strunt.
Käkade mat busade och kollade på 27 dresses. underbara film!
Sen åkte vi hem
Dan hade körkortsteori snack med mig och det var skoj o lärorikt.. men himla tröttsamt efter en stund...

Nu är vi äntligen hemma och nelli har somnat om igen..
Kolla X-man och sova kanske...
Puss kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0