äntligen har han kommit hem

min älskling är hemma! han har kört 63 mil inatt med sin stora lastbil med släp!!!
jag är mäkta stolt över honom.. stackarn är så trött så nu ska han få sova ngr timmar.
småbarnen är på väg hem och jag och lisa kollar på film.

hon var i sthlm och såg high school musical med Dannes syrror.. hade visst haft så himla skoj och var eld och lågor!!

på kvällen kollade jag Lisa och Izzy på twilght och mös med diverse onyttigheter...
det var soft som fan!

gjord min sista praktikdag igår med. det var skönt och nu ska jag snart sätta mig med nosen i skolböckerna för att avsluta mina sista prov.
har även en mattedejt med johanna ikväll!!!
det ska bli skönt när den biten är avklarad!


Kommentarer
Postat av: Becca

Nej, fyfan vad jag kommer sakna att ha dig där när jag är på infektion! haha Kram becca på resurs :)

2009-11-15 @ 23:55:13
URL: http://rjunhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0