gårdagen

nelli fyllde 2år! min lilla sötis blev stor tjej!
firades lugnt och stilla med presenter och tårta. sen åkte barnen till farom medans jag och emma satt och snacka strunt och drack glögg..
vi ses så sällan trots att vi har 8 minuters promenad mellan varansdras ytterdörrar hahaha tiden finns bara inte där...
så vi hade en massa skoj att prata om! helt underbart att se henne så glad kär och lycklig! känns som hon hittat sin själsfände på ngt sätt! hon liksom glittrar och glimmar hela tiden! så glad för din skull Emmasöt!!

Kommentarer
Postat av: e'

åh vad glad jag blir! du är bäst! <3

2009-11-17 @ 09:45:50
Postat av: emma

åh vad glad jag blir! du är bäst <3

2009-11-17 @ 09:48:08
URL: http://emmamania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0