hur kan man göra så?

idag tog jag och johanna en promenad till katthuset för att ordna en bössa att ställa på studion.
när vi kom di hälsade vi på en massa söta katter i alla åldrar. helt plötsligt kommer sotarn in med två små kattungar..

någon människa har stoppat in dom i deras garage i hopp om att dom ska komma till ngn annan..
med eftersom katthuset hade fullt kunde dom inte ta emot dom. därför sa dom att det var bäst att avliva dom! Johanna, sotarna och jag fick spel och en av sotarna tog hem katterna tillfälligt. Nu har jag ringt runt och kanske hittat ett hem till en av dom..

Emmasöt och jag ska titta på dom ikväll och jag kanske också ska ta en om det krisar... men bara om det är en hona... ska fundera och överlägga med Danne lite mera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0