jag känner mig som..

igår...
febern kan man hålla nere med alvedon, men värken i kroppen och frossan rår jag inte på...'
jävla skitvaccin.... inte mycket att göra åt.. . men vad ska man göra? ska jag jobba inom vården måste man vidta alla säkerhetsåtgärder...
Och JA madde.. jag borde ta det lugnt och ligga i sängen.. men då förfaller hemmet på en gång... och jag vill inte behöva ringa en saneringsfirma det första jag gör när jag piggnat till hahahaha

snart ska Danne åka till sundsvall och köra TAKIDA turnén... suger som fan att han ska vara borta på nellsans dag.. men men... så kan det vara...
nu ska jag drick kaffe med maken och ordna för lite kalas...

Kommentarer
Postat av: Madde

Bara du tar hand om dig :)



2009-11-13 @ 07:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0