kalas och framtidsplaner

igår hade jag fullt upp..
städade hela lyan. bakade oh tvättade! sen hade vi lite kalas för nellsan.
det var trevligt! och gästerna gick hem efter 22! men födelsedagsbarnet somnade vid 20...

Idag är det samma visa.. måste baka lite mer, städa lite mer och sen kommer släkten för att fira min lilla sötnöt!
innan kalaset ska Dan på simskola med luvan och sen till irsta för hussnack!

Som ni kanske minns var vi på väg att hyra ett hus där.. och nu är det aktuellt igen! så vi får se om vi kanske kan få flytta snart! det vore nice eftersom lägenheten är på tok för trång för 5 peroner samt hund och katt! vore skönt med lite benutrymme så att säga...

Idag är det dessutom farsdag... Det firades med lite paket till pappa Dan ... En snygg tröja och ett par tofflor... sen vart det frukost och nu ska jag fortsätta med alla kalasbestyr....

Kommentarer
Postat av: Erica

synd att vi missade nellis födelsedag, men kommer gärna å firar i efterskott nån dag. kram erica

2009-11-08 @ 11:59:27
URL: http://eatmeraw.blogg.se/
Postat av: Madde

Hälsa lilla Nellipelli ett stort grattis från mig och en stor blöt puss o en kram!

2009-11-08 @ 14:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0