men seriöst!!!

jag blir så jävla sur...
jag är sällans sjuk och även när jag är det så tar jag alltid hand om alla andra i familjen...
men nu när jag är tvärsänkt.. ska man mötas med sura miner tjurighet och otrevlig attityt.
en enkel grej som skulle kännts bra är att fått komma hem och inte mötas av all disk sedan gårdagen.
eller få en klapp på huvudet och kanske bli lite ompysslad när man ligger och mår skit.. men icke...
bara tjurigheter rakt igenom.... kul med tanke på att ingen av mina familjemedlemmar är hemma i helgenn
barnen hor morföräldrar. Danne på turné och jag jobbar... kul nej...

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch, krya på dig raring.



Kram

2009-11-12 @ 11:09:25
URL: http://helenasvirrvarr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0