men vad jag är trött

hade en sån där natt där jag inte kunde sova ordentligt... var orolig att jag skulle försova mig... men det gjorde jag inte som tur var.. kände mig dock som en zombie på vägen till sjukan imorse. skulle vara på mottagningen idag.. inledde med att ta en massa prover och sen lägga om sår.

vid lunch insåg jag snabbt att det inte fanns mer för mig att göra och fick hoppa in på mottagningen och gick med sötaste rebecka! hon är en himla go tjej! vi hade fullt upp hela eftermiddagen och slutade en timma senare än vi skulle.. anledningen var att vi hade en massa omläggningar att ta hand om så det drog ut på tiden...

Hann gå till coop då danne och lisa mötte upp mig med bilen och jag fick skjuts hem. hämtade hem småttingarna från dagis och sen hem för att laga middag och fixa matlåda.

kollade min mail och har en bekant som är intresserad av våran lägenhet så vi kan ta huset eftersom det verkar väldigt intressant från hyresvärdens sida... håll tummarna för det ska jag göra...
nu är jag så trött att jag knappt orkar vicka på tårna (min favvosyssla när jag kolla på tv)
antar att det bara finns en sak att göra...
SOVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0