mor och dotterdag!

jag mötte upp Lisa i skolan tilsammans med hennes klasskompisar för att ha en hel eftermiddag med skoj!
vi gick hem till hennes kompis Julia och mamma Johanna samt lillasyster
Där snackade vi lite strunt och förberedde oss för dagens ståhej!
MODELL FÖR EN DAG!!!
kl 16.20 kom en vit flådig limo och plockade upp oss. vi fick åka ner på stan och sen gå in i punkt och den nyuppsatta fotoateljen dom hade där! vi började med att bli sminkade och sen fick vi svira om till de kläder vi tagit med oss.
sen styla till frillan och ut i ateljen för att fotas.

första fotosessionen vart den omtalade spegelbilden och det var ju ... hemskt!! sitta och posa med en pegel under ansiktet... men jag fulade mig lite och då vart det genast roligare.
sen gick vi till nästa station som var foto med vit bakgrund.. vart helt okej

efter det svart bakgrund och sen var vi klara.. alla gjorde varsin session vid varje station...
f
otograferna bara jublade när jag kom med mitt röddassiga hår och alla tattueringar.. dom var väl vana vid att bara fora wannabeemodellmänniskor hahaha

när allt fotande var klart fick vi se våra bilder och det vart ett fotopaket på mig och lisa för 1400... gaaahh...

sen gick vi hem och tittade på idol med tuva och johanna.. hon hade tråkigt för jay var sjuk och ville ha tjejkväll med oss! trevligt! nellsa nattade jag näsatn direkt när jag kom hem.. hon var så trött efter dagis..

Johanna och jag tog en promenad och sen knatade hon hem och jag med. men innan det bokade hon en biljett till new moon och ska gå med mig och sofia...

nu ska jag sova
nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0