resten av helgen...

jag har hunnit med en hel del!

Lördag städade jag här hemma och mös med barnen. på eftermiddagen gick vi hem till mari och hennes döttrar för att fika och sen lämna kvar tjejerna..
jag gick därifrån runt 16 och mötte upp min svägerska sofia och johanna. vi handlade thaimat och gick hem till mig för att kolla på twilight innan vi skulle på new moon...

vi moffade mat och kollade på filmen och var toktjejiga! drack kaffe och käkde godis!

efter det traskade vi ner till biografen och köpte pop corn . lådan var prydd med bilder på karaktärerna i filmen! jag satt filmen igenom med bilden av jacob tryckt mot bröstet och skrattade grät och käkade popcorn.
filmen var fantastisk! helt magnifik!!! men jag tror att man ska vara inbiten twilightfans!!! annars kan man tycka att den är lite patetisk...

efter filmen åkte vi till sura för att vara hundvakt åt dobbi. piff följde med och vi hade mys hela kvällen...
kollade transformers käka godis mandariner och drack läsk!!!!
det vart bara jag lisa och nelli som åkte till sura... tuva sov kvar hos mari och lekte med lina hela kvällen..
nu till det ironiska.
det har gått ut en vargvarning i området där dannes föräldrar bor.. dvs mitt ute i ödemarken typ. och därför var jag tvungen att ha hundarna i koppel för ovanlighetens skull. när man normalt sett kan släppa dom på tomten och dom härjar loss.
så var inte fallet, och att sen kollat på en film med just gigantiska vargar.. så man var lite utav ett vrak när man var ute med hundarna på kvällen...
som om det räckte ... dobbi var dålig i magen och skulle ut två gånger under natten .. var inte populärt från min sida... runt 03 började jag vakna hela tiden och undrade vart danne tagit vägen.. kl 04.30 gick jag upp för att ringa honom och ser då en vi music &lightsbil på uppfarten .. sen kom dan in.. ngt spån hade parkerat in hanns bil på firman så han fick ta en firmabil hem.. vi sov och mös en massa och sen spenderades dagen i soffan med film och familjemys.
åkte till maxi och handlade med mari på kvällen.. klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0