sablar vad jag e stolt!

satt på morgonfikat och snackade om nöff nöff sjukan...
en ung kille i kalmar har hamnat i respirator och har inga bakomliggande sjukdomar...
fick frågan om jag och övriga familjen tänkt ta vaccinet.. jag sa att barnen ska ta det och att jag kanske ska det..
5 minuter senare satt sprutan i armen på mig!!!

har nu sett en massa sjuka patienter med denna sjukdom och vill inte råka ut för samma sak...
så jag tog mod till mig och nu är det gjort..
min arm är tung och öm.. dessutom har jag ju taniga armar av naturen, och tack vare svullnaden så ser det ut som att jag har muskler i min vänstra arm.. börjar dock känna mig lite risig.. vilket kan vara en biverkning av vaccinet...

typiskt om jag skulle bli liggandes till helgen.. sista dagarna på praktiken och nellis fördelsedag.. men jag blir inte fövånad om det skulle bli så.. min vanliga tur...

nu ska vi äta hemmagjorda tunnbrödsrullar.. Danne har ordnat med potatismoset och vi ska käka sojakorv och barnen vanlig hot dog...  han får sköta markservicen nu när jag har ont....
hungrig som bara den! vill ha mat!!! MUMS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0