sjukling...

jag vaccinerade mig igår och det var ju jävligt smart gjort...
nej inte ett dugg faktiskt.. eller jooo. men bivärkningarna suger...
vart apseg igår kväll och hade så sjukt ont i min arm..

imorse vaknade jag och kände mig som en överkörd älg...
hela vägen till jobbet kallsvettades jag och var bara seg som fan... när jag kom dit så vart det inte bättre. efter förmiddagspausen vart det till att ringa Danne som kom och hämtade mig... väl hemma vart det en varm dusch och sen tvärdäckade jag.. jag hade feber i kroppen, men inget som kändes utanpå ...

låg i sängen till 16 då jag tog mig upp och stoppade i med en ibumetin.. den kickade igång och nu har jag hunnit städa diska och grejjat lite... men nu börjar den ge sig och jag känner mig lika hängig igen...

det positiva är att skiten är borta till imorrn. då ska vi fira lilla födelsedagsbarnet nelli...
mammas och pappas hjärta blir 2 år!!! tiden går fortare än man tror...

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy fan Mariaa!!! Du måste ta det lite lugnt ibland ! När man är sjuk ligger man i sängen och äter glass och nyponsopppa, man städar inte!!!

2009-11-11 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0