tystnad....

ingen Danne och inga barn är hemma... det enda ljudet jag hör är tvn och hundens snarkande...

Har jobbat idag och det var kul... som vanligt händer det mycket på avdelningen så det blev ingen lugn stund...
hann snacka lite strunt med beccasöt som skulle gå eftermiddag idag.. trist att sluta praktiken för hon jobbar ju där med jämna mellanrum och är en rolig filur!!

efter jobbet hämtade min pappa mig och vi åkte hem för att packa in väska vagn och bilstolar i hans bil.
sen fick jag skjuts till dagis där han skulle hämta knottarna och jag skulle gå vidare till lisas skola och lämna hennes mobil.
när det var klart traskade jag till studion och hälsade på johanna och wess som jobbade förfullt.
fick med mig Johanna en sväng på stan och sprang lite ärenden. sen tog vi bilen till erikslund och handlade lite mat och sånt som är bra att ha. Hon köpte present till Jay som fylle imorgon.

nu slappar jag deluxe i soffan och laddar för en tidig kväll.. glor på idol och har allmänt tråkigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0