vad mer kan hända..

gårdagen inleddes med att jag försov mig.. så på 15 minuter fick jag på barnen kläder och sprang till dagis. skälet var att jag ställde klockan på 4 för att Danne skulle komma iväg till jobbet.. men missade att ställa om klockan så jag skulle vakna i tid...
han hem och sen ringde lisas gympalärare.. lisa hade ramlat på gympan och slagit i bakhuvudet och tagit emot sig med vänster hand.. jag fick hämta en tös som  var blek om nosen och hade ont i armen.
vi gick hem och danne kom och hämatde mig för lite shopping.. köpte nya harry potter filmen
och massa godis. åkte hem och mös med lisa.. mitt under filmen ringer dom från dagis och berättar att tuva svalt en 50öring... kan det bli värre?
Danne hämtade småttingarna och åkte sen tillbaka till mediamarkt och köpte nya transformersfilmen..
vi hade filmmys och sen somnade vi..

vaknade imorse och lämnade barnen på dagis.. sen hem och skickade iväg Danne och lisa till akuten för armen var inte bättre.. efter ett tag gick jag upp och löste av danne som behövde sova eftersom han skulle köra ikväll..
läkaren kom in och hämtade oss. berättade att hon fått en spricka i handleden och det slutade med en gipsskena.
gick hem och hennes pappa kom hit och hämtade henne... sen vilade vi ngr timmar. hann ta en mysdusch med Danne och sen hämtade barnen.. Han åkte till firman under tiden och sen drog han vidare till göteborg.
jag frågade tuva vad hon ville äta och svaret blev julmat. så det styrdes upp. sen drack vi glögg mös och barnen somnade tillslut!

nu har jag babblat i luren med älskling, Erika och izzy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0