vilken lång dag... tar den aldrig slut?

jag vaknade imorse, efetr bara ngr timmars sömn... hade svårt att sova... tänkte en hel del. sen vaknade nelli...
hon fick ligga i våran säng.. och trots det fick jag ligga sked!!!! vilken lycka:) det var så länge sen...
Danne skjutsade mig till jobbet och jag hann precis komma itid! tack snälla Dan. Han drog vidare till sura eftersom barnen skulle vara med farmor och Dan Sandra samt Johnny skulle kolla på en bil till sandra... men det vart inget av  sen...
Jag har lagt om mitt första sår utan hjälp! min handledare stod och tittade på! jag är bra stolt! sen fick jag skölja ett annat! också hur kul som helst!!
slutade lite tidigare idag och stressade hem för att hinna ta en snabbdusch innan familjen kom hem från sura...
Nu lagar vi middag och sen blir det natta barnen och tvätta....
har en ledig dag imorgon, men den ska jag spendera med näsan i mina skolböcker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0