ännu en dag med massor att göra

ska skriva klart lite skolgrejjer. sen måste jag boka klipptid åt min babe.. han börjar bli långhårig...
efter det ska jag promenera till veronica och lämna en bokk. sen raka vägen till sjukan för en ny dag med massa skoj jobb..
det som suger är att det är min lisahelg och jag hinner knappt se henne...
jag går förmiddag imorrn och på söndag.. eftersom Dan jobbar på söndag ska barnen sova hos farföräldrarna  lör-sön... men jag är ledig på måndag så då ska vi mysa hela familjen..
hann med en promenad med johanna nu på morgonen och det var toppen.. vi har haft så mycket båda två att tiden knappt räckt till! men nu ska vi ta nya friska tag. kanske inte blir två turer om dagen, men en iallafall. sen får man rejält med steg av att gå till och från sjukan... typ 7000...
dags att plugga! kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0