äntligen hemma!!

har jobbat eftermiddag och haft en bra dag...
Var dock lite känslig och på väg att svimma när det skulle sättas dropp på en patient...  antagligen beror det på att jag vart så sönderstucken själv när jag skulle ha infart innan nelli föddes och därav min fobi för infartsnålar... men man måste vänja sig om man ska kunna jobba inom vården, vilket jag ska! det tog mig nästan en timma att återhämta mig efter det. men sen flöt allt på. nu sitter jag och väntar på att Dan ska komma hem med bussen (efter att varit i sundsvall) och möta upp honom och så.. sen ska jag sova och jobba förmiddag imorgon... tungt som fanken att gå upp kl 05.30 för att gå hemifrån kl 05.50... men men inte mycket att göra åt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0