första dagen...

jag började min praktik igår. var lite osäker på om jag skulle gilla min plats på infektion men jag blev glatt överaskad! supertrevlig personal. mycket att göra och massa fina patienter som var riktigt tålmodiga med en gröngöling som jag..
hade kvällspasset och det var drag från början till slut.
tog en promenad hem och mötte sen upp johanna för kvällsturen. efter det vart det en dusch och sen sova. kände mig dock inte utvilad imorse eftersom jag vaknade hela tiden och trodde jag försovit mig.
kl 6 imorse var jag uppe och strax därefter gick jag till min praktik för en fullspäckad dag med massa nya saker att lära sig! hade jätteskoj. imorrn ska jag gå kväll och på dagen har jag prov i skolan. sen är jag ledig på torsdag och då ska jag fixa lite med skolan och sånt som inte hinns med. sen jobbar jag hela helgen... känns lite tungt att missa Danne och barnen så mycket men det kanske kan leda till ngn form av anställning så då får man visa framfötterna nu och sen kanske jobba lite där! vore inte helt fel att kunna dryga ut hushållskassan.
nu ska jag städa vidare och sen plugga mig till fördärvet hahaha!

Kommentarer
Postat av: emma

wie vad duktig du är! kul med praktik! heja maria! :D

2009-10-21 @ 09:44:05
URL: http://emmamania.blogg.se/
Postat av: Madde

Fan va kul att du gillar't! Slit inte ihjäl dig bara!

miss you

2009-10-21 @ 17:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0