har jag sagt att jag är trött?

hela min helg har bestått av att jobba och vara en zombie... igår jobbade jag 06.45 till 15.00...
vart dessutom inte mycket sömn natten innan eftersom jag jobbade eftermiddag, dessutom vart det som så att Danne somnade på fredagkvällen och glömde hämta lisa från tjejpartyt hon var på. jag sprang från jobbet och hämtade lisa 22.30.. sen hem och hann inte fixa matlåda, utan somnade ganska omgående... upp tidigt lördag och jobba.. kom hem och kände mig mer död än levande... åkte till sura och käkade tacos med barn och dans syrra + familj... jag satt och halvsov med tacos i ena handen och kaffe i andra. vi åkte hem och barnen sov kvar eftersom vi skulle jobba tidigt båda två på söndagen.. kom till stan och tog en mysfika på cornetto och bara chilla....
hem sova och dessutom skulle det bli sommartid inatt. vart bra nojjig av det och att min telefon inte skulle ställa om sig. så kl 05.45 ringde min lur imorse och jag sprang upp och kollade texttv.. kl där visade 04.45! wohooo!!! somnade om lika snabbt.. sen vaknade vi igen, fick åka med Danne till jobbet och höll igång hela dagen. Vart hämtad och hann säga hejdå till min make innan han åkte till gbg för att jobba till imorrn. barnen kom hem. vart mc donalds och sen mysa massor. nu tvättar Lisa och jag medans småttingarna sover.. regnet öser ner utanför och här sitter vi med varis kopp te och pratar strunt! jag är så trött så det likanr ingenting!! snart ska vi hänga första lasset med tvätt och sen sova... natti  natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0