jag blir galen!!!

vad är det med vissa människor???
jävla vampyr/vampyrer är vad ni är.. suger ur en all glädje och lust. gör en besviken gång på gång. och det värsta är när man säger det till berörda.. så verkar det inte som att ********inte orkar bry sig. bara en massa ursäkter hela tiden.. var tvungen att göra dittan och datten.. att man gång på gång ska känna sig bortglömd.. ja inte värd ett smack.. att man bara ska finnas där som någon jävla trygghet och vara till lags.. att man duger när det passar. men inte på mina vilkor.. jag ska bara finna mig i detta. när jag sen ställer ett ultimatum rycks det bara på axlarna.. jaha ...och.. som om man alltid förväntas att finna sig i allt och alltid finas där i bakgrunden tills dess att man duger.. MEN DÅ!!! ja så ska man bara vara tacksam för att * visar intresse och vill umgås eller liknande... jag blir så jävla less på sånna människor.. och det vidriga är att dom står en närmare än vad man vill inse.. iallafall vissa.. dvs den eller dom som sårar mig mest... jag är så less på att alltid bli tagen för givet.. KAN DU/NI FATTA DET?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0