jag kommer bli gråhårig...

förr eller senare av ålder eller funderingar... det är oundvikligt..  förr eller senare kommer jag en vacker dag inse att min hårfärg inte gör någon nytta... sååå.. hur ser min framtid ut mån tro?

jag har en plan i livet..

bli klar med min utbildning jag går nu.
skriva mitt sista matteprov och söka högskolan.
komma in på högskolan.
ta körkort
bli bättre på att tackla och lösa konflikter i livet..
sluta vara så godtrogen
flytta till ett hus med trädgård där jag kan pyssla på min lediga tid..
ge mina barn en bra start i livet
ta mig igenom deras uppväxtfaser i livet och tackla dom på rätt sätt
bli barnmorska och jobba med det så länge som möjligt
bli gammal och gråhårig

en plan på minst 5 år.. men det kan det vara värt... framtiden ligger för mina fötter.. bara att ta för mig...
njuta av livet och allt som ligger framför mig... inte satsa allt på ett kort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0