måste allt vara så krångligt?

fick mail från min klassföreståndare som verkar tro att jag ska sluta skolan bara för att jag vill ha mina betyg innan 1 december... grattis jag har lite kvar och min plan är att hinna skriva klart det lilla jag har kvar innan dess...
ringde min praktikplats och pratade om mitt schema och det skulle ordna sig på måndag.. skönt..
har lagat en himla god lasagne och kollar nu på Arthur och minimojerna eller vad den heter. luvan gillar filmen medans nelli är sjövild! som vanligt!
fick sms från erika som berättade att hennes katt har fått bebisar! myyyyys! tre svarta och en grå.. förmodligen 2 av varje kön dessutom.. längtar tills vi kan komma dit och mysa med kissebebisarna.. men jag får inte ta en till katt för Dan och faktum är att jag inte skulle palla en till.. räcker med lucky som har fullt upp med att löpa och vara knasig mest hela tiden...
nu ska jag kolla på filmen och bara ta det lugnt i kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0