men vad fan..

fick mitt schema för första veckan på min praktik!
sena kvällar och hela helgen ska jag jobba.. bara ett liitet prblem.. barnen då? dan ska ut på takida turnen och den infaller samtidigt som min praktik.
jag pallar inte att be Dans föräldrar vara barnvakter hela tiden och jämt och blir bra lessen över mina tider..
jag vill ju inte ens vara på avdelningen jag hamnat på så det gör inte saken bättre... ska ringa dit imorrn och försöka lösa mina tider så gott det går.. känner inte att jag vill belasta allt och alla i familjen jämt.. hade vart en sak om jag skulle få betalt för mitt arbete, men nu är det inte så och då måste jag omstrukturera och omprioritera.. hoppas att det går vägen..

förövrigt skickade jag in  min högskoleansökan i tisdags och ska nu bara komplettera med lite annat sen är det klart! så där ja...

Kommentarer
Postat av: Erica

Du kan alltid ringa mig som jag sa, det vet du! Men hoppas det löser sig! Kraam!

2009-10-15 @ 23:02:55
Postat av: jag

tack snälla erika! du är bäst!! kram maria

2009-10-16 @ 16:12:17
URL: http://actionrockgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0