min lediga dag...

jag vaknade tidigt imorse.. klädde på barnen och Danne lämnade på dagis...
jag gick och la mig igen.. skulle inte gå ut förens 9 med johanna... kl 9 skickade hon medelande och vi avstyrde morgonen eftersom vi var trötta och hon var tvungen att fixa lite innan jobbet..
jag klagar inte.. sov som en gris till 11.. vaknade och låg och läste. pratade lite i fonen med danen haha det rimmade..
sen vart det dusch och nu ska jag städa. om ett par timmar har jag alla barnen hemma .. det ska bli underbart! mysa för fullt och bara vara.. imorrn jobbar jag eftermiddag.. Lisa ska på tacokväll hos en kompis och kommer hem samtidigt som mig då...
resten av helgen går jag 7-15! blir tufft att inte vara med familjen, och dessutom åker dan till göteborg på söndag för att jobba lite. han kommer hem på måndag. och då är ju jag ledig.. kanske kan mysa med han då!
tjillivippen vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0