onsdag

jag har skrivit prov idag.. tror det gick bra. sen hem och däckade med Dan.. sov till 12.30...
duschade och stressade till praktiken.hade ingen matlåda men underbaraste maken hade en bra ide och handlade lunch på sportköket åt mig mums:)
idag hade vi inte mycket att göra. så det vart en massa dötid. då satt jag med näsan i en massa böcker om sår och infektionssjukdomar... skoj tyckte jag! På riktigt! det är intressant att läsa om sånt man möter på avdelningen!
eftersom det inte fanns mycket att göra så fick jag sluta tidigare och det var skönt! kom hem och kröp upp i soffan hos Danne och halvsov genom efterlyst haha...

nu ska jag snart lägga mig. är ledig imorrn och har massa skola och annat som ska ordnas under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0