softisch!!!

eller nått.. har jobbat förmiddag och sen vart det en sväng till maxi med min praktikpartner. handlade lite smått och gott.
kom hem och bokade två filmer på nätet...


vi började med natt på muséet 2 och käkade tacos med knottarna.
sen nattade jag dom medans Dan handlade godis...mums skönt att få lite tid med familjen nu när jag jobbat eftermiddag hela veckan.. man lämnar på dagis och kommer hem när barnen sover.. så det blir inte så mycket mystid med dom....
sen vart det änglar och demoner! bra som fan men den spelar inte i samma liga som da vinci koden...
vi konstaterade att så mycket film som vi kollat på senaste måaderna har aldrig förekommit i vårat gemensamma liv! mysigt i höstmörkret... nu ska jag ut med hunden och sen lägga mig och sno Dans kroppsvärme.. för jag är en frusen filur.. med ont i fötterna efter allt jobbande...

imorgon vankas det middag med tjocka släkten i sura.. all helgonahelgen och så!
jobba söndag och ledig måndag... skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0