vilken dag!

har varit på min praktikplats i vanlig ordning.. men det var med tunga kliv jag gick dit...
igår hade vi en handledare som inte var bra.. varken med oss eller patienterna.. och det ledde till mycket tråkigheter.. pga sekretessen kan jag inte skriva om det.
men Idag när våra ordinarie handledare var tillbaka så frågade hon oss om hur det gått. och vi berättade för henne som vart så upprörd och arg att hon tillkallade elevansvarige samt avdelningschefen för att dom också skulle bli informerade. Det som hände igår var väldigt alvarligt och ingen tog lätt på det. att den personen dessutom har fått varningar förr gjorde det hela större och alvarligare.. men men.. nu har man upplevt det med... efter alla samtalen så flöt kvällen på i vanlig ordning och allt kändes bra igen. på vägen hem mötte tessan och johanna upp mig så jag slapp gå själv! himla snällt av dom! när jag sen kom hem hade bästa svärmor städat och fixat här! samt att barnen sov! så nu väntar jag på att Dan ska ringa mig från sundsvall.. när han kommer fram.. hoppas att det blir snart.. för jag vill sova snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0