24 timmar kärlek ^^

imorgon ska jag och Dan åka på en kryssning. bara vi två! ja alla andra gäster på båten såklart, men vi åker tillsammans och ska spendera ett dygn på en båt tillsammans utan barn och måsten.. bara mysa, dricka och äta gott.. kanske stuffa loss på dansgolvet. och givetvis handla tax free till festen.. men det blir lite mysigt att få tid med honom.

han har så mycket jobb och skola att man har missat varandra i flera veckor. han ska dessutom åka ut på turné i en månad och då kommer vi inte att ses alls.. men till skillnad från andra gånger vet jag om det i tid och hinner styra och planera för fullt inför den månaden.
nackdelen är att han är borta fr 26/11-20/12 det innebär att jag får julstöka och fixa all julhandel själv.. men jag ska flirta med svärmor så kanske städningen ordnar sig.
fördelen är... mer pengar och man får en chans att sakna varandra!!!
det blir tufft att vara ifrån varandra så länge, men det ska nog ordna sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0