en snabbis

ja då var den här helgen slut...
har haft en del att göra men det har gått ok antar jag.
Fredag: Dn jobbade jag var hemma med barnen.. kollade på film och mös med mina hjärtan. sen somnade småttingarna. jag och lisa kollade på film och snackade strunt. skönt att få lite egentid med henne. hon behöver de så väl.
Lördag: promenad med johanna på morgonen. sen hem och lösa av Dan som skulle jobba. vart en tur på stan med Johanna och lite lätt shoping för mitt presentkort jag fick när jag fyllde. sen hem och mysa med alla barnen tills maken kom hem och vi åkte och handlade.
efter det lagade jag quesadias och sallad till familjen. vart en rejäl disk och städ session i köket efter maten. Gick och la mig själv eftersom Dan somnade i soffan. men han kom in och la sig efter ett tag. men då sov jag :(
Söndag Dan åkte och jobbade, jag promenerade med johanna som vanligt. sen hemoch laga lunch till alla barnen och efter det fixa iordning oss för kalas hos mari som fyllde 40. Katta och tomas samt deras barn var där och alla barnen lekte medans vi vuxna fikade och mös. sen hem och kände mig lite som Martha Stewart. bakade äppelkaka,2 plåtar bullar och matbröd. ett med valnötter och ett med oregana. sen kokade jag en fantastisk potatis och purjolöks soppa som vi smaskade i oss tillsammans med oreganobrödet.
nu kollar jag oc Dan på " en shopohaoliks dagbok"! vilken galet rolig film!!
höres vänner! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0