jag blev gammal...

igår fyllde jag 30!
det var en kanondag med massa smörgåstårta, presenter och den firades med vänner nära och kära!
min man och mina barn sjöng för mig på morgonen! helt fantastiskt att bli väckt på det sättet! och att hela familjen var samlad!
efter det vart det morgonpromenad med johanna! vi babblade strunt och hade trevligt..
sen hem och hann knappt börja pyssla med hemmet innan jag fick hämta nelli som var hängig på dagis.
vi kom hem, kollade pettson och findus. sen somnade vi och vaknade med ett ryck när jag insåg att stressen var ett faktum...
sen flöt allt på!
gästerna kom.. vi åt smörgåstårta och tårta...pratade och öppnade presenter!
men firandet är inte över.. ska ha stora festen om ngr veckor..
har ett alldeles för stressigt schema för att hinna ha festen till helgen!
nu ska jag städa upp efter gårdagen och sen duscha!

Kommentarer
Postat av: madde

hipp hipp hurraaaa! önskar jag kunde varit där!

2009-09-02 @ 17:49:54
Postat av: BREEZY

grattis =)

2009-09-02 @ 18:46:44
URL: http://breezy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0