nej nu får jag kamma luggen....

ja har blitt riktigt dålig på att uppdatera...
somsagt.. tisdag, födelsedag och bröllopsdag. himla nice.. ,med massa mys på kvällen.
onsdag vart det vanliga promenaden med johanna. kom hem och käka frulle med min darling som sen hade sin första riktiga körning med lastbil ner till göteborg.
det gick tokbra för honom att köra och jag är mäkta stolt. på kvällen mös jag med barnen och tog ngr varv runt kyrkogården med hunden eftersom den vanliga promenaden fick utebli när ingen var hemma och kollad barnen.
torsdag var en lugn dag med städning och pill i hemmet. skulle få besök av pillan och sid, men av hemskt tråkiga skäl kunde dom inte komma som planerat. men hon upplyste mig om att jag inte slipper undan lite födelsedagsfirande hihihi!
så jag gick en sväng på stan med barnen, hämtade ett hudvårdskit som man fick i nya mama tidningen...fancy vill jag lova! efter det vart det middag och narnia race med barnen sen sänggång för de små. satt uppe och kollade på twilight och drack te.
fredag idag då... har promenerat en rejäl sträcka på morgonen. kom hem och kastade in tvätt i maskinen och la mig i soffan och dumstirrade. då ringde telefonen.. Mari hade tråkigt och jag bjöd ner henne på fika och lite snick snack.
Dan ringde och berättade att han kommit hem till stan,men hade en till körning till kolsva. så han kom inte hem som planerat. hade hoppats att vi kanske kunde mysa lite innan barnen skulle hämtas.. men icke... så nu ska jag strax hämta dom och traska hem för att senare åka och handla och hämta skor som jag lagt undan till dom.
hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0