tom jones och packa

imorgon åker min älskling på turné med tom jones. the one and only hahaha!
han blir bara borta över helgen, men jag kommer sakna honom så mycket. har tvättat och grejat så han kan packa ikväll. hoppas att vi kan kolla på någon film och mysa innan han drar.
sen har han dessutom blivit klar med sitt lastbilskort och släpdelen med!!!
nu har han bara yrkesförarprovet kvar!
jag är så stolt över honom.. han har äntligen gjort ngt som han velat i många år och att han desutom har jobb nu när han är klar gör saken ännu bättre!!
så nu är det bara jag kvar.. slutpov på matten.. avsluta dom sista kurserna på min undersköterske utbildning och skicka in högskoleansökan.. sen börjar min väg mot barnmorska... hoppas bara jag kommer in till våren på sjuksköterske utbildningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0