GLAD PÅSK!!!

ja mina vänner! idag är det påskafton och det har varit en dag som gått fort!

Vaknade imorse och packade mat och badkläder samt annat som skulle med och åkte till kolbäck.
Där mötte vi upp hela släkten, nästan iallafall och badade i badhuset som vi abbonerat
Efter badet vart det lätt lunch och sen bar det av till hallsta. Vi vart tidiga dit och tog en biltur.
Kollade forden, hämtade lite prylar ur bilen samt klappade lite på hellmer (forden)

Sen hem till familjen Helmin i Näs.
Där packade vi ur alla saker, och barnen lekte i vårsolen

Danne och jag åkte ner på samhället och handlade lite grejer på ica och fick lite lugn och ro ngr minuter från barnen
Man kan behöva det efter en badhusvistelse och en massa folk omkring sig...
Sen gav vi oss av mot OK/Q8 för att tvätta bilen.
Där mötte vi en nysshemkommen André, han har vart i thailand i 6 månader och bla. hängt med Hence.
Kul att snacka med honom och att få veta att Hence mår bra. Han hade haft det sjukt bra och ville tillbaka snart!

Tillbaka i Näs började vi laga massa mat till buffén och piffade till mig en massa. mina päron hade kommit då!
Sen vart det middag... 20 PERSONER VART VI!!!
himla nice tyckte jag och massa god mat!!!
Sen tog vi en promenad för att orka med desserten som jag stod för!
Rulltårtsbakelser med persikohalvor och hallon!
Nu sitter vi i soffan.. Danne och jag medans barnen tvärsover efter en lång dag!!
Kollar millenium och Danne käkar godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0