snabba puckar


Igår ringde dom från barnkliniken och berättade att dom hade en återbudstid på magnetröntgen.
efter som Tuva stod först i kö fick vi frågan om vi ville ha den.
Svarade JA trots att jag egentligen borde plugga till tentan.
Men annars hade jag fått vänta till efter sommaren på att hon ska få en ny tid..
i morse var vi uppe klockan 06 och satte bedövningsplåster och gjorde oss klara för sjukan.

Svärmor kom och hämtade oss och skjutsade till sjukhuset och sen tog hon med nelli till dagis.
Idag gick det mycket snabbare än förra gången.
Hon fick nål på en gång och sen åkte vi till röntgen.

Tuva fick narkos och jag shoppade frulle på sjukan och satte mig på vårat rum och pluggade.
efter en stund fick jag knata upp till uppvaket och vänta på att stumpan skulle vakna.
När hon väl vaknat åkte vi ner till avdelningen och där fick hon kvickna till för att sen käka frulle.

efter en stund var vi klara och då stod peter och brummade med våran volvo utanför för att kunna skjutsa hem oss.

Nu sitter Tuva och kollar på Barbie (yey :s)
jag ska ta och plugga!
kanske lite lunch kan vara på sin plats? eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0