sorry my friends

har inte haft tid och ork att upprätthålla min blogg som jag borde..
vart massa att göra och lit tid.

Senaste veckorna har jag varit effektiv.

mitt och Dannes sovrum är uppstyrt och nelsan har fått lekhörna där inne tillsammans med sin säng...
vi möblerade om och styrde upp så att rummet nu är anpassat för 3 personer.
Gjorde en radikal urstädning i storar tjejernas rum och mpnterade upp nya förvaringar åt dom.
Nu ska vi bara tapetsera och måla lite sen är vi klara.
Då återstår vardagsrummet som ska målas klart, möbleras och styras upp.

Skolan går helt ok.
ska ut på vfu nästa vecka på¨min partnerskola.
Har tenta imorgon och känner mig hlt oförberedd.
efter tentan imorgon ska vi ut och käka och dricka gott på pitchers.

Lördag ska spenderas med barnen och svärmor.
fika på markan, kolla hästar (om vädret tillåter)
Sen ut till sura och baka samt förbereda till anitas kalas på söndag.

Söndag ska vi kalasa och sen hem för att skriva klart min kompletering på en gammal tenta.
då kommer även Danne hem efter en vecka i norge och han kommer vara hemma i tre dagar för att sen åka tillbaka till norge, två vändor till...

Måndag fyller min pappa 65 bast och jag går ut på min vfu under 2 veckor.

så där!!!
en kort uppdatering!
kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0