inge flyt idag...

vaknade 05... kunde inte sova för att jag var så orolig att inte hinna lämna tentan innan 07.59
hann med liten marginal till skolan och lämnade den..
kom hem och upptäcker att blöjorna är slut...
knata till ica medans Danne gav barnen frulle...
Lämna barne på dagis en timma försent...
knata hem och inser att toapappret är slut...
eller jag gjorde det igår, men missade det helt när jag handlade blöjorna...
så det vfar bara att knata tillbaka till ica..
mötte upp jenny .. hyrde en film till kvällens mys med maken...
pluggade med jenny och skulle kolla min mail, då inser jag att det blitt strul med tentan..
man ska nämligen maila den till en adress som skannar igenom för att se så det inte är ngt plagiat.
men tydligen gick bara mailet iväg, men inte den bifogade filen som innehöll tentan..
FAN!!!
jag blev så jävla frustrerad att jag gav upp allt! orkade inte läsa ville inte göra ngt alls...
Hade sällis med jenny till dagis.
Hon fick med sin son på en gång...
mina barn tog 20 minuter och en massa tårar innan vi ens fått på ytterplaggen...
har nu kollat på film med barnen...
väntade på Danne som skulle komma hem i "vettig tid" för att vi skulle käka pizza med barnen och kolla
på film när dom sov, samt förbereda inför lördag och musik direkt...
YEAH RIGHT!!!
han blir jätte sen och vi kommer inte hinna umgås ikväll.
Dessutom åker han till norge tidigt imorgon, och kommer hem på söndag....
SKITDAG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0