pluggdate och kladdkaka

hade gruppträff med klasskamraterna i hallsta idag..
vi var effektiva som attan och lyckades sätta ihop en redovisning till imorrn.
den kommer bli komplett galen hahaha

efter det kom jag hem till familjen som härjade som aldrig förr.. DOM ÄR FRISKA!!!
vi lagade middag och fikade lite med kladdkaka och mös...

nattade nellsan medans dom stora tjejerna levde rövare på sitt rum och jag blev vansinnig. men Danne vart argare och kort därefter somnade alla barnen...

när jag kom ut fick jag veta att dom gjort allt för att inte sova...
den ena skulle läsa medans den andra ville sova.. den ena frös medans den andra svettades osv...

nu har vi kollat på tv och ska sova inom kort...
tack och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0