vad ska jag göra? ta katten och köra?

neeeh då skulle hon bli sådär sur som bara lucky kan bli...
joo.. planen var att småttingarna skulle till sura så Danne och jag kunde åka till IKEA för att shoppa lite saker..
vi ska möblera om i vårat rum och ordna nelli space där hon ska få ha en växa säng och sina leksaker,
kan vara skönt att inte kliva på en massa leksaker på morgonen när man ska gå ut i köket osv...
Vi har planerat och strukturerat upp vårat arbete, MEN!!!
Danne blev inringd och ska jobba hela dagen och ev. hela kvällen... så då sket sig dom planerna.
Men barnen åker till sura iallafall... jag måste sova ut imorgon och sen ska vi hämta dom..
Danne jobbar imorgon med....
Men ha förströstan... melodifestivalen börjar imorgon kväll såm då ska jag sitta klistrad framför tvn och njuta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0