veckan som gått

massa saker har jag hunnit med förutom plugget.
I fredags hade Lisa tjejfest med sina klasskompisar.
det serverades tacos, chips, dip och mototsstavar...
killsnack varvat med smink och annat tjejigt som man själv inte ens visste om förens tonåren var på tapeten..
Som tur var hade jag Erika här som räddade mig från sammanbrott och eventuell flytt av mina döttrar till ett kloster..
Vi var i chock.. det är allt jag kan säga.

Lördag:
Musik direkt.. Sveriges största musiktävling.
jag ledde workshops och hade det skoj med alla deltagarna.
sen satt jag i juryn i vanlig ordning.
Björta bus var konfrencier.
Han sov kvar hos oss och det vart hämtmat med barnen och schlager.
Under tiden var maken min i norge på turné med wells...
senare på kvällen, när alla barnen sov kom mina klasspolare karin och peter hit. vi drack vin och pratade strunt..

Söndag:
Musik Direkt
samma visa som lördag...
enda skillnaden var att när jag kom hem möttes jag av min man som äntligen kommit hem!
På alla hjärtans dag och allt...
slöa som vi är vart det hämtmat, igen och tvärsomnade vid 23...

Måndag
Skola hela dagen..
seminarium på mogonen...boooring
studievägledning på eftermiddagen...
fika med Jenny på stan
Handla på Maxi med Danne

Tisdag
hemmastudier....
städade chillade.
Inge spektakulärt, eller joooo!
Semeldagen!
den firades i sura med hembakade semlor av mig!
anne garnerade dom och spelade in farbro dans semelskola... kommeer snart på tuben
resultatet av vårat teamwork
lägger upp bild senare

Onsdag
Skrivit KLOK inl. uppgift
Skrivit Lärarens uppdrag inl.uppgift
Umgåtts med jenny
lagat laxgryta.. mums
Haft fullt ös när barnen leket med jennys son Lukas
Fikat med sötaste Jocke (har inte sett honom på hur länge som helst)
Kollat OS
insett att jag ska sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0