ännu en skoldag

ja jag vet.. jag skriver aptråkiga inlägg om min skoltid... men wtf! så är det!
hade seminarium idag.. himla inressant.
fick massa info ang kommande tentan och sen fick vi presentera personen brevid..
alltså, vi intervjuade den som satt brevid oss genom att ställa 3 frågor.
jag hamnade brevid en trevlig kille som heter peter!
det visade sig att han var en hårdrockande tattuerad träningsnarkoman som var lika envis som jag!
han var trevlig och vi hade massa gemensamt, så vi snackade strunt hela eftermiddagen.
sen blev vi indelade i basgrupperna.
min var ok men jag ska eventuellt byta till den andra klassen så jag hamnar med Jenny. kan var kul att gå tillsammans när vi har barnen på dagis och umgås utöver det..
min lärare sa att det npg skulle gå att ordna.

håller tummarna.
nu ska jag snart fixa med mina datagrejjor till skolan!

Kommentarer
Postat av: ida

ibland är det rätt kul när man gör sånna där "intevjuapesonenbredvid-saker", lär sig mer om någon man inte känt sen innan och så :P

2010-01-21 @ 22:55:06
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0