borde man inte sova nu??

kl är 01.25 piiiiiiip!
men jag har inte kommit i säng än...
tog en kvällspromenix med johanna..
nu vi ska i ta tag i motionsbiten så här efter moffarhelgen...
fick veta en massa olustiga saker som händer i branchen just nu,
och insåg ganska snabbt att jag är glad att inte vara en del av skiten....

vart ett glas vin efter promenaden och sen följde Danne johanna hem och hunden fick en promenix...

kanske ska gadda mig på fredag! det skulle vara skoj..
jag har inte gjort ngt på över ett år...
men vi får la se vad som händer med det...

dagen lite  kortfattat...
har promenerat på morgonen,
barnen kom i tid...
kom hem och somnade inslingrad i dannes ben för att jag frös så...

handlade lite på maxi och bytte våran slutkörda dvd mot en ny och pigg tingest!!
lagade smarrig mat och kollade på film med älskling..

så nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0