effektiva maria...

ja det är jag de!
jag har hunnit med allt jag skulle göra iadg och snart vankas det middag

Lämnat papper på försäkringskassan
vart på arbetsförnedringen
Hämtat Dannes telefon ( jag var moraliskt stöd hahaha)
Printat ut foton till nelli
Gjort en jag bild till nelli med alla hennes familjemedlemmar (hade dock ingen bild på katten)
Styra upp plättar till barnen! (Plättar är små pannkakor som man steker i plättlaggen...)


att göra innan jag somnar:
baka bullar
städa upp i hemmet
tvätta kläder
promenad med Johanna

dessutom kom mitt traderafynd! en massa smink från make up store värt 750 kr!!!
jag är sjukt nöjd!
ska knata till mig en grön stolpe idag med tror jag!!!
tjipp o häääj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0