första dagen!

vaknade av att nelli hade gått upp kl 06.25 och lekte i vardagsrummet med sina köksgrejer...
hon skramlade och pysslade en stund.
sen vrålade hon att tuva skulle vakna och gav snabbt upp..
kröp upp till oss och busade lite...
vi gick upp och fixade frulle till barnen och gjorde iordning oss!!

åkte och lämnade på dagis. sen mot e-tuna och uppropet!
hittade inte till rätt byggnad men efter lite  letande kom jag till rätt plats tillslut!
hade först registrering och sen vart det info!
träffade en tjej som heter Jenny och har sin son på vårat dagis! toppen!!!!
vi åt lunch och babblade massor!
sen ännu mer info....

vi tog bussen hem och hade massor att prata om! så mycket nya intryck och förväntningar!
väl hemma i stan sprang jag ett ärende på stan och gled in på hm. fick friplåtar till denna rulle


Danne och jag ska se den till helgen <3!
han har läst boken och har tjatat om filmen så länge!

kom hem med mina skolinfoprylar och städade litegrann!
sen gick vi på infomöte om förskoleklassen som tuva ska gå i efter sommaren! mammas stora tjej!
kom hem och nattade barn. sen en varm dusch... Är så sjukt frusen hela tiden.. kanske har att göra med att man tränat bort underhudsfettet och inte kan hålla värmen riktigt!

Danne köpte glass till mig som jag vart sjuk sugen på...

men hör och häpna.. jag är för trött att orka äta min glass..
så den får allt ligga kvar i frysen till imorrn..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0