fullt!

idag hade vi kursinfo...jag kan bara säga en sak... HJÄLP!
men jag hade inga grymma odds från början..
Nelli vaknade 04.30 och började skramla med sitt kök..
hon kunde inte somna om, och tillslut bröt jag ihop
Danne gick upp med henne så jag fick sova 40 min innan klockna skulle ringa!
Sa jag att min man är fantastisk?

sen vart det sjukanmälning av lisa, som var krasslig efter sprutan hon fick dagen innan...
Måttingarna käkade frukost och jag gjorde mig klar för skolan. nelli öste på trots att hon då barit vaken i 4 timmar
kom till dagis och lämnade barn samt pratae med personalen om mini me och hennes bravader under morgonen.

Danne skjutsade mig till skolan där jag mötte upp jenny!
vi gick och fotade oss för studentid och hämtade datoruppgifter.
Jag pratade strunt med superbästa Emmasöt! hon var dagens växeltelefonist...
växeln hallå hallå hallå :)
efter det vart det frukostfika och sen morgoninfo... sen hade jag ledigt till 13.15

gick hem till man och barn som kollade på film och mös...
städade och tittade på film med flajs innan jag skulle gå tillbaka

väl i skolan fick jag så mycket info att min hjärna vart överfull.
det var om litteraturen, tentor mailadresser och en massa annat!
när jag gick därifrån surrade mitt huvud och jag insåg att jag inte skulle komma ihåg hälften.. s
deeutom vart jag aptrött mitt under min lektion och körde nickfint!
men jag är iallafall den enda i min klass som har inriktning åk 4-9....
alla andra ska ha förskolan och upp till klass3....

så var min skoldag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0