mina barn ...

jag har bästa barnen i världen!
VÄRLDENS STOLTASTE MAMMA!!
Lisa har varit hemma och sjuk idag med...
Tuva och Nelli var på dagis trots att dom vaccinerades igår..Tuva var lite hängig i morse, men feberfri,
hade dock ont i armen, så jag förvarnade dagis och sa att dom fick ringa farfar om hon blev dålig..
med dessa ord gick jag hem för att plugga lite.
men givetvis ringde dom från dagis när man sitter på lektion...
farfar hämtade henne och dom åkte till hans jobb och fixade lite ärenden.
sen mötte jag upp dom utanför dagis när jag skulle hämta mini me....

under tiden jag var i skolan hade lisa fått ett migränanfall och ringde mig... under lektionen och grinade...
sen kom hennes pappa och hämtade henne för det var bytesdag idag...
hon lyckades glömma sina mediciner och kom tillbaka ngr timmar senare och hämtade dom..
blek om nosen men med lite alvedon i kroppen ordnar sig det mesta.
nu ikväll lagade jag middag till de små och nattade monstrena kl 20.
dom sov 20.30...

dom är så underbara mina barn.. trots att man blir väckt mitt inatten eller tjafsar vid frullen innan dagis så blir jag varm i hela kroppen när jag inser att dom är mina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0