mosig i skallen

har vart sjukt sliten idag...
anledning...
pubkväll med jenny...
var en trevlig kväll!!!

vaknade imorse och var sååå dålig...
jaja, självförvållat..
men det är så surt att knappt kunna dricka ngt glas vin utan att bli liggandes dagen efter!
fick skjuts av älskling till skolan... fan vad drygt att gå när man måste ha typ snöskor och skotta sig fram...
som tack köpte jag en macka på kåren åt honom och en macka till mig själ samt ett stoooor glas juice!

sen hade jag lektion och det var superskoj som alltid..
efter det mötte jag upp erika som visade mig lite grejer som är bra att kunna till tentan...
hon visade även hur en tenta kan se utt och det var himla bra.. eftersom jag behöver all hjälp jag kan få.

imorgon blir det :
plugga
städa
fixa lite presenter till lisa
baka

Danne ska jobba imorgon.. så jag kommer inte att se honom på hela dagen...
björtabus ska sova hos oss för hans ska gigga i morgon och på lördag i stan, så då kan det vara soft att inte behöva åka fram o tebax till sala!


MIN UNDERBARA DANNE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0