och jag klagar på att tiden inte räcker till!

Vaknade av att danne vrålar -Herregud nelli vad har du gjort?!
sätter mig upp med ett ryck och ser danne slita upp nelli från golvet där hon suttit och lekt på morgonen...
frågar vad felet är och nellsan tittar på mig.. med BLOD I HELA ANSIKTET!!! hon bara ler och skrattar..
paniken sprider sig och jag hämtar våtservetter och torkar av henne..
han har fått så torra slemhinnor av all kyla och så förkyl och nässpray på det.. så antagligen har hon nyst och börjat blöda... lik far sin...
men likväl så var det läskigt...
efter det ringde mari och vi klädde på oss och knatade till net on net för lite slöshopping och tidsfördriv. Danne hämtade upp mig och barnen och vi åkte till sura för fika och mat... det serverades lax och den var toppensmarrig!
sen bar det in till stan och hem till mari och lina för löradsmys och lek för barnens del... kom hem för en stund sen och ska nu skalla kudden.. fattar inte att man hinner med så mycket på kort tid.. menar ju bara att dygnet har 24 timmar, och enda lugna stunden man har är nu... kl 2 på natten...
såååå....
god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0