och så var det fredag igen

jag har hunnit med lite grann iallafall...
vaknade runt 10 och drog mig en stund i sängen... lovley!
sen ockuperade Danne badrummet innan jag skulle iväg med beccasöt...
så det vart stressduscha och sen kom hon hit! vi gick upp till studion i -20 grader och jag hade ju kjol och strumpbyxor... inte ett dugg inteligent... men vill man vara fin så... hahaha

KOm upp ill studion och drack kaffe, snackade strunt med big J som återhämtat sig från sitthemska ryggskott han haft i ngr dagar...
pratade med Johanna och hennes vän micke som skulle ligga under nålen...
becca fick sin första gaddning på vristen idag... var en tokfin text a´la WES...

efter det vart det en snabbvända på stan...
köpte en fin fin tröja till min älskling..
hoppas han ska prova den snart...

se gjorde jag en mumsig pastagratäng med qourn, curry och lite annat gotte...

nu spelar danne x-box.. barnen gerjjar och donar och jag ska koka knäck.. för det är jag sugen på..
sen ska jag och tuva baka bullar.. för det är vi sugna på...

ikväll blir det mys med familjen... lets dance och kill bill 2....

Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker du är världens bästa som bakar knäck och bullar bara sådär huxflux!

Jag vet inte när vi ska hinna ses? vi får nog spontanringa varann typ nu i veckan!

Snart ska jag gå och se avatar, wiiie :D

Hälsa danne o barnen!

pusse

2010-01-08 @ 19:20:48
URL: http://emmamania.blogg.se/
Postat av: Bex

Den blev ju ASNICE! Som sagt, WES IS THE KING ;)

2010-01-09 @ 18:18:40
URL: http://rjunhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0