skandal mina vänner!

Jaja.. jag vet att jag inte skrivit på evigheter..
men till mitt försvar så kan jag medela att min dator har fåt en snigel att framstå som supersnabb de senaste veckorna.. vissa sidor har man inte ens kommit in på för att det gått så sakta...

men nu mina kära vänner är det nytt år och nya tag....
barnen är lediga en vecka till från dagis, och sen ska jag styra lite med skolan och andra projekt som jag har...
Danne börjar jobba på måndag igen... har vart skumt men nice att ha honom hemma så här länge!!!
normalt sett ses vi inte ett dugg pga hans jobb..

imorgon ska dom stora barnen till mormor och morfar, den lilla kanske ska till farföräldrarna en sväng.. behöver lite egentid med maken och så...
annars blir det sånt som den övriga julhelgen bestått av... film i mängder och tv-spel.
tex. ikväll ska vi kolla på goonies och mysa...
imorrn blir det sin city och hannah montana...
kanske lite vin och ost och kex som blev kvar efter gårdagen..

det var ju nyårsafton igår....
firades med Mari sofia lina och resten av familjen sundström hehehe...
god mat och dryck... massa strunt och raketer.
nellsan somnade påklädd i soffan kl 01.30....
sen nattmys med Danne...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0